niedziela, 6 listopada 2016

Ski Arlberg - rewolucja staje się faktem

To bez cienia wątpliwości najważniejsza alpejska inwestycja tego roku. Długo wyczekiwane połączenie dwóch, najważniejszych ośrodków narciarskich Arlbergu staje się faktem. To będzie wyjątkowy sezon dla wszystkich odwiedzających to miejsce.


Projekt połączenia St.Anton z Lech-Zürs-Warth-Schröcken                                                                                      
źródło: www.flexenbahn.ski

O wielkiej rewolucji w Arlbergu pisaliśmy już w lutym (więcej o tej przełomowej inwestycji można przeczytać pod tym linkiem). Teraz można z czystym sumieniem powiedzieć, że wspomnianej rewolucji nic już nie zatrzyma. Prace przebiegają zgodnie z planem i wraz ze startem sezonu zimowego narciarze będą mieli do swojej dyspozycji 305 kilometrów tras. Będzie to największy austriacki region narciarski i jeden z największych na świecie. Uzupełnieniem oferty dla narciarzy i snoboardzistów będzie 200 kilometrów szlaków do jazdy w kopnym śniegu. Po prostu narciarski raj. Do tematu kończącej się budowy nowego połączenia na pewno jeszcze wrócimy, gdy zbliży się moment wielkiej inauguracji sezonu.


Budowa połączenia St.Anton z Lech-Zürs-Warth-Schröcken                                                               
foto: www.flexenbahn.ski

Połączenie Lech-Zürs-Warth-Schröcken z St.Anton to nie jedyna nowość w regionie. W Stuben wybudowano nowy wyciąg orczykowy Rauzlift. Na dużo ważniejszą inwestycję zdecydowano się w Lech. Starą gondolę z Lech do Oberlech, mogącą pomieścić zaledwie 28 osób, zastąpiono nową, która na swoim pokładzie pomieści 80 osób. Nowy wyciąg znacznie ułatwi komunikację pomiędzy miejscowościami.


Budowa połączenia St.Anton z Lech-Zürs-Warth-Schröcken                                                                
foto: www.flexenbahn.ski

Inaugurację tego historycznego sezonu w Arlbergu zaplanowano na 2 grudnia. Na ten dzień niecierpliwie czekają wszyscy miłośnicy narciarstwa. Ten region koniecznie trzeba odwiedzić.


Budowa połączenia St.Anton z Lech-Zürs-Warth-Schröcken                                                               
foto: www.flexenbahn.ski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz