Projekt połączenia St.Anton z Lech-Zürs-Warth-Schröcken
źródło: www.flexenbahn.ski
|
O wielkiej rewolucji w Arlbergu pisaliśmy już w lutym (więcej o tej przełomowej inwestycji można przeczytać pod tym linkiem). Teraz można z czystym sumieniem powiedzieć, że wspomnianej rewolucji nic już nie zatrzyma. Prace przebiegają zgodnie z planem i wraz ze startem sezonu zimowego narciarze będą mieli do swojej dyspozycji 305 kilometrów tras. Będzie to największy austriacki region narciarski i jeden z największych na świecie. Uzupełnieniem oferty dla narciarzy i snoboardzistów będzie 200 kilometrów szlaków do jazdy w kopnym śniegu. Po prostu narciarski raj. Do tematu kończącej się budowy nowego połączenia na pewno jeszcze wrócimy, gdy zbliży się moment wielkiej inauguracji sezonu.
Budowa połączenia St.Anton z Lech-Zürs-Warth-Schröcken
foto: www.flexenbahn.ski
|
Połączenie Lech-Zürs-Warth-Schröcken z St.Anton to nie jedyna nowość w regionie. W Stuben wybudowano nowy wyciąg orczykowy Rauzlift. Na dużo ważniejszą inwestycję zdecydowano się w Lech. Starą gondolę z Lech do Oberlech, mogącą pomieścić zaledwie 28 osób, zastąpiono nową, która na swoim pokładzie pomieści 80 osób. Nowy wyciąg znacznie ułatwi komunikację pomiędzy miejscowościami.
Budowa połączenia St.Anton z Lech-Zürs-Warth-Schröcken
foto: www.flexenbahn.ski
|
Inaugurację tego historycznego sezonu w Arlbergu zaplanowano na 2 grudnia. Na ten dzień niecierpliwie czekają wszyscy miłośnicy narciarstwa. Ten region koniecznie trzeba odwiedzić.
Budowa połączenia St.Anton z Lech-Zürs-Warth-Schröcken
foto: www.flexenbahn.ski
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz